Az MDExpert Pharma Kft. a magyar orvos-esztétikai piac egyik vezető, dinamikusan fejlődő szereplője, nemzetközi prémium márkák kizárólagos hazai forgalmazója.
Csapatunkat bővítjük beszerzési és logisztikai munkatárs pozícióval, aki kulcsszerepet vállal a készletek, beszerzések, exportfolyamatok és a napi logisztikai működés összehangolásában.
AMIT KÍNÁLUNK:
- Stabil, kiszámítható munkáltatói háttér, 100%-ban magyar tulajdonú, növekedési fázisban lévő vállalat
- Világos és egyértelműen kommunikált jövőkép, mentorként jelen lévő vezetők
- Támogató, összetartó csapat
- Professzionális vállalatirányítási és logisztikai rendszer, erős digitalizáció és adatalapú működés
- Komfortos, barátságos irodai környezet
- Hétfőtől péntekig tartó munkarend, pénteken rövidített munkanap
- Azonnal betölthető, hosszú távú álláslehetőség
- Bérezés: nettó 400 000 Ft alapbér próbaidő alatt
PRÓBAIDŐ UTÁN:
- Nettó 450 000 Ft alapbér
- Nettó 47 500 Ft SZÉP kártya
- Egészségmegőrzést támogató hozzájárulás: 20 000 Ft (pl. fitnesz)
- Munkába járás támogatás (BKV-bérlet)
- Teljesítményarányos negyedéves csapatbónusz
FŐBB FELADATOK:
- A cég portfóliójába tartozó termékek folyamatos beszerzése (belföldi és külföldi beszállítóktól)
- Exportra kerülő termékek összeállítása, szállítmányszervezése
- Készletmozgások és készletérték folyamatos monitorozása
- Részvétel az árképzési folyamatokban
- Beérkező áruk átvétele, mennyiségi és minőségi ellenőrzése
- Raktár rendezése, raktári rend fenntartása
- Leltározási feladatok ellátása
- Készletérték ellenőrzése és az eltérések jelzése
- Raktári hőmérséklet-dokumentáció vezetése
- Reklamációk továbbítása a gyártók / forgalmazók felé
- Együttműködés a társosztályokkal (értékesítés, academy, ügyfélszolgálat, pénzügy)
- Adatszolgáltatás termékdíj-bevalláshoz
- Céges irodai eszközök nyilvántartása (számítógépek, laptopok, telefonok, töltők)
ELVÁRÁSOK:
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 1 év tapasztalat beszerzési/logisztikai vagy adminisztratív területen
- Magabiztos angoltudás (főleg írásban)
- Precíz, megbízható munkavégzés
- Jó priorizálási képesség és gyors tanulási készség
- Nem okoznak gondot az ismétlődő vagy adminisztratív jellegű feladatok
- Kiváló kommunikációs készség, csapatmunkára való nyitottság
- Magabiztos számítógépes ismeretek
- Vállalatirányítási rendszer ismerete (ERP, MiniCRM előny)
- Nyitottság új rendszerek és munkafolyamatok elsajátítására
Munkahelyi extrák:
- Céges rendezvények
- Ingyen kávé, üdítő
- Parkoló
- Kerékpártároló
- Orvosi felügyelet
JELENTKEZÉSHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK:
- Önéletrajz magyar nyelven